Alla inlägg den 6 september 2011

Av Caroline - 6 september 2011 19:28

Nu har jag kommit hem från dansen och även ätit, läst kp ;) Idag dansade jag street och igår disco. Det här inlägget blir ganska kort av 2 anledningar: 1. Jag har inte så mycket att skriva om just nu, 2. Jag måste strax dusha.

Hoppas ni tycker om min nya blogg och kommer följa den. Och som jag sa ska jag försöka skriva så ofta jag kan! Nu måste jag dusha, ha det bra!


                                       /Caroline





Av Caroline - 6 september 2011 15:49

Vad har ni gjort för nåt kul idag då? Själv har jag cyklat ca 9 km till ett ställe som vi skulle ha utflykt på med skolan och sen har jag bara varit hemma och varit trött! Snart ska jag på dans så jag får hoppas att jag kommer orka den...Men det gör jag nog :) Jag kanske hinner skriva nåt efter dansen men om inte: Ha det bra!



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Caroline och jag är född 7 juli 1999. 2 av mina större intressen är dans och att måla naglarna! :)
Följ och kommentera gärna min blogg så mycket som möjligt, blir väldigt glad isåfall ^^

☮Ps. Jag älskar peace! ☮

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Dålig...
 Ganska bra.
 Bra!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt-Liv-Som-Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards