Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Caroline - 7 oktober 2011 18:48

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men har inte hunnit sitta vid datan! En kompis till mig trodde vi började åtta idag så hon skyndade sig till mig och kom redan tjugo i åtta fast vi började tjugo i tio!  :P Då var jag på toan och hade ganska nyss klivit upp.Hennes pappa hade schemat och var inte hemma så hon kunde inte kolla på det.  I torsdags, alltså igår, tog jag spruta. Vi tog mot röda hund, påssjuka och mässling ;) Det gick bara bra! En kompis till mig som är rädd för sprutor ville att jag skulle följa med henne in när hon tog sprutan. Det gick bra för henne också. Fast efteråt fick hon lite svårt att andas men det gick över som tur var! När man hade tagit sprutan fick man saft och kaka ^^ Jag undrade varför det tog sån tid för dom andra som tog sprutan innan mig för dom sa ju inget så sen när jag gjort det och fick saft och kaka förstod jag varför... ;) Ha en trevlig helg!


 


                                             /Caroline

Presentation


Hej! Jag heter Caroline och jag är född 7 juli 1999. 2 av mina större intressen är dans och att måla naglarna! :)
Följ och kommentera gärna min blogg så mycket som möjligt, blir väldigt glad isåfall ^^

☮Ps. Jag älskar peace! ☮

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Dålig...
 Ganska bra.
 Bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt-Liv-Som-Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards