Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Caroline - 21 oktober 2011 18:05

Hej hej :D Idag skulle jag ju vara med Filippa, men hon kunde inte så jag var med Cornelia istället ;) Vi spelade Wii och ritade. Och så fikade vi ^^

Just nu är det bara jag och pappa hemma, och såklart Missan,Ozzy och fiskarna. Mamma och min lilla syster är på ridskola!

Imorgon klockan 17.30 ska jag på kina resturang med mamma,pappa, min lillasyster, min stora syster Sofi, hennes kille och min farmor :D Farmor ska bjuda :}

Som ni ser har jag bytt bloggdesign, fast den här har jag inte fått hjälp med av Misen (Jasmine).

Ha en trevlig kväll! :D


                                           



Glitter Text @ Glitterfy.com

Av Caroline - 21 oktober 2011 08:55

Hej :)

Just nu sitter jag hemma själv här vid datan. Har för en liten liten stund sen tittat på Ace Of Cakes på TLC. Dom gjorde en super cool Star Wars tårta ^^ Det sprutade rök ur den och så kunde den röra sig :D


 


Idag börjar jag ju 9.40 så just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå... Efter skolan ska jag vara med Filippa. Vi får se vad vi hittar på! ;) Någon gång ska jag få hjälp av Misen, hon ska hjälpa mig med en snygg bloggdesign! :D Tack på förhand =)


                                               /Caroline


Ace of cakes gänget med deras Star Wars tårta och "grundaren" för Star Wars!  

Presentation


Hej! Jag heter Caroline och jag är född 7 juli 1999. 2 av mina större intressen är dans och att måla naglarna! :)
Följ och kommentera gärna min blogg så mycket som möjligt, blir väldigt glad isåfall ^^

☮Ps. Jag älskar peace! ☮

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Dålig...
 Ganska bra.
 Bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt-Liv-Som-Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards