Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Caroline - 20 oktober 2011 19:37

Rubriken säger allt..




Av Caroline - 20 oktober 2011 19:11

Heej :) Idag var det 8 dagar sen jag blogga sist! :O Sorry! Men jag har ite haft tid till att sitta vid datan :S Men ska försöka bli bättre!

Tidigare idag var jag,mamma och min lillasyster på apoteket för jag skulle kolla om jag var allergisk. Jag fick en spruta eller nåt i fingret och så pressade hon som gjorde det ut blod (:S) och stoppade det i en grej. Sen skulle vi vänta i 20 minuter så då medans vi vänta gick vi på Lindex. Det gjorde faktiskt ondare att få spruta/stick i fingret än att ta sprutan mot mässling,röda hund och påssjuka. Trodde jag inte!

Men i alla fall när vi kom tillbaka och kollade om jag var allergisk mot nåt visade det sig att jag var det mot katter D': (Jag som ville ha en till...) och så var jag lite känslig mot björk och pyttelite mot hund :( Jag som inte har varit allergisk mot något :/ Men men.. Som tur var har jag inte reagerat mot varken Missan eller Ozzy så vi kan ha kvar dem, men däremot kan vi inte skaffa fler.


När jag kom hem åt jag middag,läste och kollade på tv. Sen duschade jag, packade gympa kläder och sen satt jag mig vid datan! Imorgon är det fredag och då börjar jag 9.40 ^^ Och sen är det helg <3

Här är några bloggar ni kan kolla!:



www.loongliive.blogg.se   (Jasmine "Misens" blogg)


www.reewind.bloggplatsen.se (Rebeccas blogg)


www.nikitaas.bloggplatsen.se (Nikitas blogg)


www.oneetimee.blogg.se (Filippas blogg)


www.linnkajsakavat.blogg.se (Linns blogg)


                       Ha det bäst sa ingen flodhäst, för det sa jag! :P

                                           /Caroline

Presentation


Hej! Jag heter Caroline och jag är född 7 juli 1999. 2 av mina större intressen är dans och att måla naglarna! :)
Följ och kommentera gärna min blogg så mycket som möjligt, blir väldigt glad isåfall ^^

☮Ps. Jag älskar peace! ☮

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Dålig...
 Ganska bra.
 Bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt-Liv-Som-Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards