Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Caroline - 24 oktober 2011 16:07

Hej alla bloggläsare! Det är så himla kul med alla besökare! Dessutom får jag besökare jag inte ens känner :D

Jag fick en kommentar, från min kompis Linda, som ville att jag skulle skriva om en sak. Så nu Linda, nu ska jag skriva det! :P

I lördags var jag på stan med Linda. Vi träffades där vid tolv och sen åkte jag hem vid kvart i fyra, eftersom jag skulle på kinaresturang sen! ^^ Vi fikade där men det var super mycket folk! Överrallt, på fik, butiker,ja överallt =)

Jag såg MASSOR jag kände!! Jag träffade massa från skolan, både lärare och elever :) Fast de flesta såg inte mig, men jag såg dem :P

Jag köpte 3 nagellack. Ett var vitt från Maybelline (stavning), det andra var ett gult från Viva La Diva och det sista

var ett vitt nagellack fast med jättesmal pensel eller vad man nu säger. Alltså en sådan som man kan göra små detaljer med :]

                                           * * * * * * * * * * *

Idag på slöjden började jag på ett örngott (: Det är turkost med bvita prickar! När jag är klar med det ska jag göra ett till fast helfärgat ;)

Efter skolan gick jag hem och fikade, sen kollade jag i en Jotex tidning sen satt jag mig vid datan och gick först in på Glosboken.se och övade till spanska provet. Sedan började jag blogga :D


Haha :P



Oj vad duktiga de var! :O

Presentation


Hej! Jag heter Caroline och jag är född 7 juli 1999. 2 av mina större intressen är dans och att måla naglarna! :)
Följ och kommentera gärna min blogg så mycket som möjligt, blir väldigt glad isåfall ^^

☮Ps. Jag älskar peace! ☮

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Dålig...
 Ganska bra.
 Bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt-Liv-Som-Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards