Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Caroline - 8 oktober 2011 19:51

Hej igen! Detta blir bara ett kort inlägg. Jag ska strax äta godis,chips morätter och titta på Helt Magiskt! ^^ Är det nån mer som såg förra avsnittet av Helt Magiskt? Vad tyckte ni isåfall? Jag tyckte det var bra! :D


                               Ha en trevlig kväll! :)

                                     /Caroline


Min och min systers katt Missan <3 (En bild jag tog i sommras tror jag!)  

Av Caroline - 8 oktober 2011 18:50

Hej :) Idag har jag varit på kalas hos min momma och moffa. Det var min momma som fyllde år ;) Ärligt talat vet jag inte vad hon fyllde xD Men inte jämt iaf. Efter kalaset var vi på Ica Maxi och handlade, köpte mat,godis m.m När jag kom hem målade jag naglarna (<3) och sen åt jag och spelade data.


Imorse såg jag på ett program på TLC som hette Toodlers and Tiaras. Det handlar om små flickor som är med på skönhetstävlingar. En tjej som var med var 5 år! Hon hette Carley. Carley ville typ egentligen inte vara med på massa skönhetstävlingar men mamman ville det. När dom var hos frisören blekte dom och slingade hennes hår och efter när dom bara filmade henne hemma sa hon: " Jag vill ha tillbaka mitt bruna hår!". Också när dom var hos frisören sa mamman: "Nu kan du ha kul i helgen och träffa dina vänner!" och då svarade Carley: "Jag har inga". Asså det är faktiskt ganska sorgligt, hon har inga vänner p.g.a att mamman bara vill vara med i massa skönhetstävlingar! Förra året hade mamman spenderat 30 000 dollar på skönhetstävlingar :O



                                        /Caroline


Presentation


Hej! Jag heter Caroline och jag är född 7 juli 1999. 2 av mina större intressen är dans och att måla naglarna! :)
Följ och kommentera gärna min blogg så mycket som möjligt, blir väldigt glad isåfall ^^

☮Ps. Jag älskar peace! ☮

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om min blogg? :)
 Dålig...
 Ganska bra.
 Bra!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Mitt-Liv-Som-Caroline


Ovido - Quiz & Flashcards